سه‌شنبه، خرداد ۱۷، ۱۳۹۰

PDFill

PDFill 9.0 Beta پی دی اف رایگان & نویسنده تصویر با ابزار پی دی اف

نرم افزار ادوب آکروبات از قدیم محبوبیت خاصی در بین کاربران کامپیوتر داشته و دارد. اما این نرم افزار در نسخه های جدید خوب فوق العاده سنگین شده و برای اجرای اون نیاز به سیستم قدرتمندی می باشد. به جای این نرم افزار شرکت های متعددی اقدام به طراحی نرم افزار های سبک تر و ارزان تر نموده اند که میتوان اکثر قابلیت های ادوب آکروبات را دارد.
این نرم افزار علامه بر اینکه قادر به نمایش فایلهای پی دی اف میباشد از قابلیت پر کردن فرم ها و ذخیره نمودن فرم های موجود در فایلهای پی دی اف نیز بهره میبرد که در نرم افزار های مشابه وجود ندارد.
علاوه بر این قابلیت بسیار مهم شما در این نرم افزار قادر به ذخیره تصاویر و کامنت های موجود در فایل های پی دی اف نیز می باشد و در صورت نیاز نیز میتوان به فایلهای پی دی اف توضیحات خاصی را نیز میتوان اضافه نمود.
نرم افزار قابلیت تولید فرم را نیز دارد. امکان ویرایش و ایجاد انواع فرم از جمله Text Field, Check Box, Radio Button, Combo Box, List Box -Push Button را داشته و قادر به پر کردن این فرم ها و پرینت و ذخیره کردن آن ها نیز هستید.
امکان افزودن هدر و فوتر و امکان اضافه نمودن فایل های تصویری و متنی به فایلهای جدید و فایلهای موجود نیز وجود دارد
به طور کلی نرم افزار میتواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار ادوب آکروبات باشد و ضعف های این نرم افزار را به خوبی می پوشاند.

ویژگی های عمده :

§ ادغام دو یا چند فایل پی دی اف به تک فایل پی دی اف.

§ اسپلیت یا تغییر مجدد ترتیب صفحات را از یک فایل پی دی اف به فایل جدید

§ رمزگذاری و سرگشایی با گزینه های امنیتی پشتیبانی ادوبی استاندارد ® 40-رمزگذاری بیت و ادوبی ® پیشرفته 128 - بیتی رمزگذاری

§ چرخش و گندم

§ سربرگ و پاورقی و عناوین اضافه کردن پاورقی به ارائه اطلاعات, مانند تاریخ, زمان, شماره صفحه, یا عنوان سند, در حاشیه های بالا یا پایین از یک سند.
علامت های متن تلطیف و تصویر.

حتی ویرایشگر PDGF کردم گزینه های بسیاری است که شما می توانید تقریبا هر نوع ویرایش انجام. همه در فرم از دکمه های نوار ابزار.

File Size: 9.1 MB

Support : Microsoft Windows 2000/XP/2003/2008/Vista/Win7

Download

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر